تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
در انتـــــــــظار فرج باشـیــــــــــــد و از رحمت خدا نا امیــــــــــد نشویـــــــــد...


 

 

 آرم سپاه و روایت امام علی (ع ) 

 

 

🌺 وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ 🌺

 

 

🔴 امام علی (ع) : 

 

یهود برای تشکیل دولت خود در فلسطین از غرب  به منطقه عربی خاورمیانه خواهند آمد، سوال می شود پس عربها در آن موقع کجا هستند؟ فرمود: عربها در آن موقع از هم پاشیده و ارتباط شان ازهم گسیخته و متحد و هماهنگ نیستند. سوال شد آیا این بلا و گرفتاری طولانی ست؟ فرمود نه تا زمانیکه عربها زمام امور خودشان را از نفوذ دیگران رها ساخته وتصمیم های جدی آنان دوباره تجدید شود. آنگاه سرزمین فلسطین بدست آنان فتح خواهد شد وعربها پیروز و متحد خواهند گردید. نیروهای کمکی از طریق و سمت سرزمین عراق به آنان خواهند رسید که بر روی پرچمهایشان نوشته شده #القوة وعربها و سایر مسلمانان همگی مشترکأ  برای نجات فلسطین قیام خواهند کرد و با یهود خواهند جنگید و چه جنگ بسیار سختی که در وقت مقابله با یکدیگر در بخش عظیمی از دریا روی خواهد داد که در اثر آن مردمان در خون شناور شده و افراد مجروح بر روی اجساد کشته شدگان عبور کنند. عربها سه بار با یهود می جنگند و در مرحله چهارم که خداوند ثبات قدم و ایمان و صداقت آنها را دانست همای پیروزی بر سرشان سایه می افکند به خدای بزرگ سوگند که یهودیان مانند گوسفند کشته می شوند تا جائی که حتی یک نفر یهودی هم در فلسطین باقی نخواهد ماند.

 

🔴🔵 لازم به ذکر است در حال حاضر سپاه پاسداران تنها نیروی نظامی در جهان هست که کلمه قُوَّةٍ که جزو آیه ۶۰ سوره انفال است در آرم آن وجود دارد.

 

 

📚 منابع:

 

۱. ظهور حضرت مهدی (سید اسد الله هاشمی) صفحه ۳۳۲

 

۲. عقائد الامامیه جلد ۱ ص ۲۷۰

 

 

 

 

🌺ألـلَّـهُـمَــ عَـجِّـلْ لِـوَلـیِـکْ ألْـفَـرَج🌺

 

 


نظرات (۱)

  • آرام :)
    يكشنبه ۲۸ بهمن ۹۷ , ۲۱:۴۴
    :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

*هــــــــو اللطیف *
الــــــسلام علیــــک یابن الحـــــــــسن "علیه السلام"


**می نویــــــــسم برای مردی از تبــــــــار باران**

قطره قطره دلتنگی مان را روانه می کنیم به سوی
*★* اقیــــــ انتــ❤ــظار ــــــانوس *★*